schack matt, jag är slagen.

jag har alltså gått och blivit sjuk och jag tror det beror på två orsaker. ena orsaken är att min syster vart sjuk och låg hostandes i min säng plus att jag gick hem i hagel i tisdags. nåväl, hade 39,3 graders feber igår och iprenen verkade inte hjälpa, jag simmade i min säng kan man säga. är dock konvalecent då febern gått ner men svettas fortfarande och är helt matt i kroppen. kunde inte gå till skolan idag, dock va de bra gjort av mig att gå igår då det var special idrottsprov och dramaredovisning, båda gick väldigt bra. orkar inte berätta mer, bli inställt med hannas och mina planer ikväll, ledsamt :'( dock finns de tid framöver men vi hade ju planerat, så hörrni mina vänner, hanna är obokad från mig ikväll och jag lämnar över ansvaret till en piggare och friskare person, take it or leave it, love her.

jag vill tacka mina vänner som ställer upp för en sådan ynklig själ som jag och jag hoppas philip mår riktigt dåligt, jag varnade honom från att dricka ur min merflaska men han lyssnade inte och hans halsmandlar är nu toksvullna och han kom inte i torsdags, må du må uselt. skämtosido, jag lider med dig, jag vet hur det känns. <3

det blir nog en hemmahelg som innebär att jag ska ta igen mig och bli frisk, det här är ingenting jag rekommenderar. puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0