stolt som en tupp.

gårdagskvällen spenderades med lite klasskompisar för en klassfest/avskedsfest för philip. det var mycket trevligt och man kan sammanfatta det med att säga att vi kommit närmre varandra, haha! det var i alla fall grymt trevligt måste jag säga. sov hos philip sen. förresten, philip! ha de überbra i wales nu, do it for me too! =)

idag har de hänt mycket kan man säga... började med 10 minuter special idrotts lektion där vi fick tillbaka proven, mvg mvg mvg. haha ja vet det är sjuk, jag fick mvg. jag satt och kollade bak på en i klassen och han fick 45,5 och  jag blev skit impad och sen när ja kollar ner på mitt eget står de 50,5. va stolt hela morgonen^, så stolt så att jag skickade ett sms till hanna om saken... dock va de fel person för hon vsste redan;) sedan va de drama och där va de betygssnack, mvg mvg mvg, vilken dag. hanna och jag var de enda i klassen som fick de, oh lord va vi är bra, hanna har utvecklats massor, och jag har varit, jag citerar: "exemplarisk rakt igenom", stolt eller vad? haha! sedan var det ett litet break down i framgången, hanna blir konstig och börjar må piss, känner sig förlamad, får andningssvårigheter, blir blå om ena armen och får ont i ryggen, helt plötsligt sitter jag i en ambulans med hanna där bak. ja de låter kanske allvarligare än var de var nu efteråt men de va fettläskigt, hennes arm va helt blå och hon kunde inte andas ordentligt. hon skrämde livet ur mig trots att jag inte fattade att hon mådde så dåligt först. på sjukhusets akutmottagning satt vi i 2 timmar och fick 2 panodil zapp av en cp-doktorinna som tyckte hennes finska uttal va coolt. iskall människa men jag va bäst på att hålla hanna sällskap, den första timmen, sen blev jag fett arg på kärringen bakom hanna. hon hade ont och hon va kissenödig och hon undrade hela tiden om ingen skulle hämta henne. en läkare kom fram och sa:"har du ramlat hemma?" men kärringhelvetet säger:" nej ja har druckit alkohol och nu su du nuuu..." haha ja dog av skratt inombords. men seroiöst, kärringen va äcklig, hon hade spypåse bredvid sig och hade typ torkat blod i hela fejan och gegga i ögonen, ta en dusch sa ja... kanske mer tänkte.. :) nåväl, en händerlserik dag!

nu ska jag cykla bort till christian och där ska jag fixa håret på en modell som ska fotas för bago, fun! hoppas ja lyckas fan, varför skulle turen vända nu? dagen har varit full av mvg? maha, nej nu ska jag gå o packa lite, ska va hos christian vid kvart över sex, ciao! puss'

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härligt väder, eller hur?

2008-05-29 @ 18:02:15
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-29 @ 18:13:13
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Amanda

haha "jaaa"! x) det var supertrevligt ^^

2008-05-29 @ 20:40:56
URL: http://amanda
Postat av: Fanny

Vilken underbar låt du har på bloggen, som en fågel hette den väl typ? helt underbar min nya favorit!

Din syster eller något sa att du också är grym på gymnastik, jag går också på gymnastik! :D

2008-06-01 @ 14:15:27
URL: http://www.faaanys.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0