vilse på en tisdag.

dagen i alla ära har verkligen varit ett nederlag, jag dör. garvar bara jag tänker på denna komiska dag. började med sovmorgon, skall icke förglömmas. blev elva-tåget till vårt andra hem där det började med no-prov. provet gick inte ut på att svara på frågorna, nej nej, vi skulle skriva frågorna till svaren... alltså det är nog svårt för oss att kunna svaren, ska vi kunna frågor också? haha, kom ju på sen va att ingen kunde få fel eftersom de va vi som ställde frågorna, om svaren är fel är de ju matsas fel, right? nåväl, det är inte slut där, tro inte de, haha...

orienteringen skulle göras för hanna och mig, mvg-uppgiften... säger de allt kanske? nej men vi.. började.. ja tappade bort mig lite där, ensam som jag var, kom tillslut till STARTPUNKTEN och träffade hanna (man ska ju göra de själv) vi började kila... tolkade kartan på vårt egna lilla vis, fel vis dock... gick rätt rakt tyckte vi, tills vi kom till ett hus. hanna skämtar om att vi kanske kommit helt fel till ett hus på kartan som heter vrinnevis motionscenter. vi garvar lite åt hur dåliga vi är, jag säger lite lättsamt (^^) att om hushelvetet heter vrinnevis motionscenter dör jag... kan väl helt enkelt säga att vi inte gått så rakt som vi trott. vi garvade åt hur jävla dåliga vi är och vandrade sedan tillbaka. det tog ungefär 1 timme att ta oss till platsen, 20 minuter att ta sig tillbaka, nåväl, motion fick vi i alla fall och tomas ska tänka över om vi kanske ändå ska vå mvg i slutbetyg. vi va jävligt tjuriga när vi kom tillbaka och hade planerat va vi skulle säga, en av sakerna var att vi har haft mvg i två år, ska vi få vg bara för att vi inte klarar av en mvg uppgift, han höll ju faktiskt med om saken. nåväl, vi får se vad han kom fram till den 10 juni.

dagen belöning är nu i alla fall en onsdag full av sol och bad (fötterdoppning för min del eftersom jag är sjuk) på hannas tomt och vid djulö. jag bringar en varsinn bulle och hanna har sarren (saft för oerfarna). kalasonsdag! kvällen bjuder på trevligheter i norrpan där philip och tinis har ordnat klassfest/avskedfest för philip @ philip. sover också över där, nice. synd om torsdagen dock men som sagt, just nu återstår det bara återsamlingar, utvärderingar och städningar i skolan, en trött hvfr2-klass har ingen dött av, kanske är de rent av lärarnas dröm, då kanske vi håller käften! nej nu ska jag duscha, puss'

Kommentarer
Postat av: Philip

Haha, ja. De kan ju alltid hoppas på en trött klass den torsdagen. Vi kommer ha supert, fett, bah, nice kul azzzåååh!

2008-05-27 @ 21:54:52
URL: http://philipfohlin.blogg.se

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0