you got me begging you for mercy.

dagen har alltså bestått av att jag klippt mamma, slingat jossan och klippt morfar. jag har också varit en sväng på salongen för att pelin skulle prova att föna mig igen. imorgon åker vi till karlskoga på gesällen där. åker 7.30 oh jag hurrar inte för det, men men. kommer förmodligen hem vid ett så då är det lugnt. hoppas det inte blir några förseningar och så utan att vi får bli bedömda så vi kan dra sen. är nervös för pelins del, hoppas hon får till det nu. tror hon har uppbyggnadsfön och vågfönen hon ska göra. nåväl...

imorgon är det friståendeträning 18.30-20.00 and i löve it. men...
nu ska jag hoppa i mysisar, poppa popcorn och titta på top model 10 på youtube,
puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0