blåst blåsa blåsigt.

Jag käkade sura remmar igår. Jag skulle tagit det lugnt. Min tunga är alldeles prickig och det svider så fort jag pratar. Det går ännu värre att äta så jag får försöker tugga på vänstersidan för att undvika högersidan på tungan där det är värst. Stackars mig, det är så synd om mig, åååh!

Jag har skrivit önskelista. Det är underskattat. Jättebra ju, så slipper 111 människor fråga 111 gånger. Så nu kan alla som känner sig manade att inhandla 18-årspresent eller julklapp till mig höra av sig till min mamma som har fått min önskelista på mailen, klappat & klart!

Förresten så ska jag ha ett litet 18-års firande den 19 december, ni som känner er träffade att infinna er under trevliga omständigheter kan planera in den kvällen, jag kommer såklart också göra fina rosa inbjudningskort med vackra blommor i kanterna och som doftar sommaräng... inte, något simplare får ni förvänta er. På något sätt får ni reda på det!

Snar fyller jag 18.
"Som vi har väntat", som Elin brukar säga.
PUSS!

Nåväl, nu ska jag göra något vettigare, typ se på tv.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0