fängelset.

Redovisningen på svenskan gick som planerat och sedan vandrade jag upp till frisör för att träna långhårsuppsättningar. Det gick ganska bra men är fortfarande inte helt klar med idén till gesällen, har olika alternativ. Det blev en hel del snack uppe på frisör och vi passade också på att sminka Philip. Kan va trevligt. Sara la en glittrig ögonskugga i färgen rosa runt ögat och sprayade blåa stjärnor i håret... väldigt... fint.

Körsången var tydligen förlängd till 18.30 och inget fick gå tidigare. Mitt tåg gick 18.33. Kul? Nej, då blev det till att vänta på 20.33-tåget. Mindre kul. Min mobil dog. Ännu mindre kul.  Jag har kommit på att kören låter litesom ett fängelse. Det är en ganska bra liknelse. I alla fall om man jämför med Sveriges fängelser, man mår rätt bra men är ändå inlåst. Idag var dock tv där, tur att jag för ovanlighetens skull satt på bakre raden, vem vill va med i svt 24 NT eller va fan de va? Inte jag i alla fall (stolt sörmlänning)

Det är min sista "lediga" tisdag imorgon. Sen börjar IV-valet så imorgon ska jag njuta, som alla andra tisdagar? Ack vad jag förskönar min verklighet.

puss!

Dagens bästa:
Körledare: Kan någon från Haga sätta upp en affisch?
Mårten viskar: Jag tänker fan inte sätta upp nån affisch.
Körledare: Du går på ju på Haga! *sträcker fram en affish till Mårten)
Ida: HAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: var det inte du som nyss tyckte att det var så fult att ha en sån stor bild?:P visst kan jag göra det, bara du skickar den.

2008-11-10 @ 21:54:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0