hur svårt kan det va.

Det gick bra att vara tävlingsspeaker idag också men jag vill dock poängtera att när jag sa en av lottdragningarna var det serie V som i Valle och inte serie B som i Balle? Okej? Och att jag sa "V som i Valle ...eller nåt?" var för att jag i panik inte kom på ett enkelt namn på V som till exempel Viktor? Hur svårt kunde det va? Nej nej, jag lägger fram Valle i de otroligt bra mikrofonerna. Jag ursäktar alla barn i publiken men jag sa faktiskt inte balle, som hela publiken verkade tro eftersom alla började garva?

Tillbaka till tävlingen. Det gick jättebra förutom en miss på tumbling men vi fick 8,6 där och kom 4:a, attans där liksom. Det var i alla falla jättetätt. I trampett fick vi 8,8 och kom 3:a, hade dock andra bästa poäng då de två som kom på delade plats hade 8,9. Det gick i allafall bra och nu har jag ont i ryggen, det är tacken man får liksom. Vi körde ju Valfrid också och vi hade de mest touperade håren, var helt svarta runt ögonen och skrek i friståendet. Dock blev det ingen medalj eftersom cheerleading-fittorna fuskar. Haha, nej skämtosido, det var i alla fall skönt att ha kört det nya friståendet en gång innan Örebro.

Vill bara förbereda mina närmaste vänner på att jag inom en kort tid kommer att gå upp i vikt. Varför? Jo för att en i min släkt har köpt med sig mina favoritchips från Norrland. Åt massa sånna i Thailand och i Barcelona och de finns inte här omkring men tydligen i Norrland. Så nu har jag 4 påsar chips att förtära. Ack jag kommer rulla fram.

puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi rulla tillsammans?:)

2008-11-02 @ 19:07:05
Postat av: Johanna

sv: Nejdå, jag hörde klart och tydligt att det var VALLE du sa och inget annat. Resten av tävlingen blev det T Y D L I G A N A M N. ;)

2008-11-02 @ 19:45:55
URL: http://allbyjohanna.blogg.se/
Postat av: Elin

bra, då vet jag, då behöver jag inte undra!

2008-11-02 @ 21:53:01
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0