keep comin' back.

Tänkte köpa mig en sån här. Är det någon som testat och/eller vet om den är bra eller dålig? Tänker ta mig fan inte slänga ut pengar på skit.

Har hittat en mobil som jag vill ha. Ska kolla runt ett tag innan jag gör något förhastat.

Imorgon är det redovisning på svenskan om upplysningen och jag har faktiskt tränat. Duktigt av mig. Jag blir då ledig på tisdag och det är den sista lediga tisdagen  för evigt. Ja för nu kommer jag börja ha IV-val. Det har jag inte haft förut eftersom special idrotten har varit mitt IV-val och jag då inte behövt gått på några lektioner den här perioden. Suck, det blir många 06.58-tåg och just nu har jag ju soloträning på torsdagar med kören och då är det 20.33-tåget hem. Blä!


Kommentarer
Postat av: zabii

Jag förstår, menade inte heller att blanda in dig, jag är inte ute efter att du ska stå på "min sida" eller något, men eftersom alla andra tydligen hade skrivit till dig så kände jag bara att jag ville få min mening sagd! :)

2008-11-09 @ 17:20:10
URL: http://zabinaa.blogg.se/
Postat av: Philip

Jag har provat den där BH:n och tycker den är ASBRA! Fierce girl. Väldigt mycket värd pengarna!

2008-11-09 @ 18:41:44
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Philip

Zabina, Lillis och Emma är IDIOTER HELA BUNTEN! De är fula också.



(hihi, hoppas det kan bli lite action i min blogg nu också. jag har ett så tråkigt liv menar jag.)



(och eftersom saker kan missuppfattas på internet måste jag ju självklart lägga till och påpeka min syrliga ironi och hur skämtsam jag är. inte lika roligt att göra så men rolig kan man ju inte vara hela tiden.)

2008-11-09 @ 18:49:32
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: zabii

Oh ja, synd och klaga, upptäckte att mitt hår inte var i sin perfekta glans och färg nyss så jag går väl kanske och lägger mig igen ;) själv då? :)

2008-11-10 @ 09:30:55
URL: http://zabinaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Ida!

Jo efter din beskrivning kommer jag ihåg dej haha. Menar du alltså att du inte fått bilderna än? Shiiit va dåligt i såfall...ja vi har 3 klara bilder från den fotosessionen...och adda mej på msn så kan jag sända över dem..

Kram kram /Sara k

2008-11-10 @ 10:27:00
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Alex på gympan!

Hej Ida! Köp inte bhn! De är den mest värdelösa skit jag någonsin köpt tror jag : ) Fungerar inte alls! Ha det bra du!

2008-11-17 @ 13:48:37

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0