my my.

Idag har det varit körrep och nu kan man väl säga att allt känns klarare men min röst mindre klar. Den vill inte alls sjunga så mycket som jag vill. Kul på torsdag, efter 4 föreställningar ska jag ha 2 föreställningar så jag ska sjunga 4 låtar, av 7... Det kommer kanske inte min röst palla, men hjärnan är med!

Har spenderat eftermiddagen med att fixa med mobilen och nu har jag alltså inga nummer inlagda för att jag har nytt sim-kort. Har kvar mitt gamla nummer men alla nu som läsa kan väl smsa mig och skriva vem det är ifrån så jag kan få alla nummer igen, har man inga pengar eller så kan man gärna få skriva en kommentar eller maila mig, please. Jag vill ha mina nummer tillbaka!

Sitter nu och klipper ihop musik till tävlingen!
Imorgon är det 06.58-tåget och det bjuds på skolföreställningar imorgon.

Känner mig, känner dig, aahaa,
det finns inget vi kan göra, känner mig, känner dig, aahaa
vi måste helt enkelt inse att den här gången är det slut.
Att göra slut är aldrig enkelt jag vet men jag måste gå.
Känner mig känner dig, det är det bästa jag kan göra.

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha ja det är du mitt i klockan, tyckte att du passade in där ;)

2008-11-17 @ 19:54:55
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0