tävlingsdax.

Hemkommen från en heldag i hallen. Det började med att jag satt som speaker under förträningen och jag sa inte fel en enda gång. Bra gjort! Sedan blev det att skriva in poäng från domarna och sen blev det speaker under tävlingen. Jag ska imorgon vara speaker under tävlingen för B-klassen och sen blir det lite pepp och nerver då man själv ska ut på golvet.
Till sist ska vi ju också klä ut oss till psychon och tävla Valfrid. Det ser ut som en bra dag imorgon.

Nu förtjänar man lite mat.
- "En Al tonno barn + tomat tack!"

bilden tillägnas min malin som kom hem från england idag och ser till
att den svarta tröjan åkte i tvättmaskinen direkt så jag kan spela psycho i den imorgon.
tack <3

Kommentarer
Postat av: josefin

så bra att det gick bra ;D hihi.

2008-11-01 @ 18:49:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Malin

jo, men tack för den überfina bilden va :P

2008-11-01 @ 20:59:17
Postat av: Johanna

Det gick bra som speaker idag oxå tycker jag Ida! :) och " V som i Valle...Eller någonting" gav oss ett gott skratt! ;D

2008-11-02 @ 14:28:32
URL: http://allbyjohanna.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0