all the way.

Tänkte jag skulle skriva som jag märkt andra bloggare gör:
Igår kväll kom f över och tittade på the happening och var räddare än jag, guuud va sött!
Eller så skriver jag ingenting alls.

Idag ska jag färga Hanna Bratnes hår blodrött!
Vi får hoppas att 6RV&7RV gör jobbet åt mig.
Som jag brukar säga, man kan aldrig vara 100% säker.
Det brukar lugna mina kunder.

Klockan 4 kommer lite släkt som ska fira mig.
Min väg mot vuxenlivet.
18 bast på onsdag är det som gäller.
Vi brukar ha den traditionen att käka gröt när vi firar mig.
Egentligen vill jag ha gourmetmiddag.
Dock är det liksom mig vi får plåga med gröt med tanke på mitt födelsedatum.
Min morbror vill inte heller ha gröt.
Mamma ska bara plåga alla och vara en sån där Bree Van DeKamp.
Kanske ska platta hennes röda hår utåt också, så man får in känslan.

Nej, nu var det dags för mig att säga adjö.

haha, kolla mitt hår btw. långt och mörkt, höhö!

Kommentarer
Postat av: e

söta <3

2008-11-30 @ 12:44:07
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Philip

Men vilken pudding! Raaaor.



"The Happening" var förresten sjukt dålig. Jag såg den iförrgår. BLÄ!

2008-11-30 @ 14:08:55
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0