you're poison.

Jag har busat med Elin idag. Mer säger jag inte, ni märker när ni ser na'!

Jag köpte alltså en ny mobil idag. Som vissa märkte skulle jag vara tuff och blogga från träningen men det  råkade bli ungefär 30 inlägg med samma text. My mistake men vad gör man när man inte riktigt förstår sig på framtidens teknologi?

Nåväl, nu har jag fyllt mitt minneskort med musik. Haha, jag hittar bara 191 låtar som jag vill ha, haha, jag har 4gb-minne och kan inte ens fylla de, när jag först ville ha en george armani-mobil med 60 gb-minne, skulle vart skapligt onödigt.

Nu måste jag sova, imorgon är det körrep från 8.30-14.
Tjillevippen!
puss!

Kommentarer
Postat av: maja

giorgio armani. inte george. italienskt vet du.

2008-11-17 @ 09:50:23
URL: http://majvors.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0