att ha koll eller kontroll.

Det blev en tripp till Norrköping eftersom gymnasiemässan skulle hållas och jag och Philip klart skulle delta... när vi väl kom fram (jag övningkörde) var det helt dött. kul tänkte vi och ringde lärare Yvonne för att få information om vart vi egentligen skulle vara. Kul tyckte hon då gymnasiemässan var igår och jag och Philip fått fel uppgifter från Kjell-med-kollen. Yey! Min mormor och morfar följde ju också med för att få sig en tripp till Norrköping. Inte bättre blev det när stan öppnade 12 men då blev det fika på Fräcka Frökens med Philip och ma familia. Lite shopping blev det också... Jag inhandlade grå leggings, en svart tunika och en matta till mitt rum... det var väl det.

Nu ska jag käka tacosrester och klockan 18 blir det träning inför RC i Göteborg 9-10 oktober!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0