en lätt uppdatering.

Idag bär det av till frisör för att träna gesäll. Det blir curler och clips idag om jag inte impulsivt nog kommer börja jobba med bröllopsmäss-projektet. Jag berättar mer om det sen men det kommer bli så grymt.

Vid 12 åker jag till Stockholm och träffar min mamma och syster där vi ska gå och käka lunch! På Jensens, så fruktansvärt gott. Sen ska vi vidare (jag och syster) till min pappa. Där blir det mys hela helgen men diverse aktiviteter.

På söndag kommer jag hem och Lotta & Zandra lurade dit mig på att träna killarna på söndag... Hm, kan bli intressant. Nej nej, det är inte småpojkar, vissa är äldre än mig och vissa är några år yngre, som sagt, intressant.

Nej, adjöss!
/ IDUS

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0