ett jävligt ovärt inlägg.

Idag är det ju såklart en sån där trivsam dag när man kommer till skolan 09.45 när man börjar 10.45. Kul att SJ inte fattar att ett tåg mellan 9 och 11 skulle sitta fint, nej nej, för all del. Dagen börjar med ett mentorsråd. Kommer kanske bli intressant eftersom jag inte deltagit på typ 2 veckor. Får se vad klassen har lyckats bestämma, jag tvivlar på något vidare allvarligt. Sen är det lunch och jag tror ta mig fan det är pasta och någon skinksås på schemat och om det smakar som jag tror det gör, ser jag fram emot det. Jag ska till och med sätta min heder på spel och inte köpa någonting i kiosken innan, bara gå och vänta och skapa lite hunger.

Efter lunchen är det svenska och eftersom schemat är ändrat så braaa (ironi) så missar vi 12.33 tåget som vi annars kunde ta så nu få man vänta på 14.32 tåget, jävligt ovärt. ska då gå och inhandla schampo&inpackning till min syster och färg till carros mamma som ska få sig en makeover på torsdag. Jag tänker mig koppriga slingor i hela håret och violetta slingor i underhåret, det ni!

Ikväll är det träning igen och jag ska nog vila lite, känner sisodär lite i ryggen. Tänkte att det är bättre att jag tar det lugnt så jag kan de 110% på lördag. Tävling. RC 2008. Göteborg. Mixed. Jag ser fram emot det något kolosalt. Yey! Så det blir lungelidungan ikväll. Först är det ju barnträning också. Ska bli roligt. Nåväl, nu finns det kanske vettigare saker att göra. Gå på nåt elevråd, eller programråd, eller programforum, eller arbetslagsträff, någonting som man är engagerad i.

P U S S '
/ Plattan


Kommentarer
Postat av: Josefin

36/38 ;) jag visste väl att du kunde din svenska;D haha!

2008-10-07 @ 13:20:36
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0