fett hårt.

Dagen började på Arbets museét där vi ska ha vårat projekt med kultur & stilhistoria och bild & form. 

Efter den långa långa lunchen blev det frisörteknik och Monkan kände för clips & curler-teknik i teori och praktik. Tur att hon glömde bort det lilla rackarns provet som skulle infinna sig. Det blev dock till att rulla halvcirkel i luggen vilket är ungefär bland det fulaste man kan ha, blä.Jag och Tina fick ta en kund också mitt i hej kom och hjälp mig men det blev bra.

När vi slutade 16.30 hade vi som ska vara med på bröllopsmässan möte om helgen och planerade allt från frisyrer till produkter och matrial som ska inhandlas och transporteras. Pust, helgen kommer bli tung men fiiieerce! Det är jag, Tina, Philip och Sara som ska stå för håret på visningarna som modellerna ska gå under mässan. Det är 14 modeller och de ska vara klara klockan 10 på morgonen då sista genrepet är. Vi ska börja klockan 5 på morgonen, båda dagarna!

Jag har nu skrivit klart lördagens och söndagens schema både för frisörer och modeller så nu är jag värd en dusch och sedan en fet popcornskål och ett fett stort glas vatten framför ett fett bra tv-program.
P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0