herr plantin.

jag har 2 frågor jag vill dela med mig av efter dagens händelser.
1. vad hände med färgen marinblått?
2. varför finns alla snygga koftor på herravdelningen?


1. jag gick en svängis på stan idag efter gesällträningen och hade bestämt mig för en marinblå dubbelknäppt kofta... jag hittade ingen! jag fann dock en vanlig blå dubbelknäppt kofta från bomerang men den va ganska kort. usch ja... det jag vill komma till är att jag inte hittade någon marinblått alls? varför inte? det är fint, höstigt/vintrigt, jag passar i det, det är fint.. sa jag fint? nene nu är de typ turkosblågrönblå som gäller för det är ju så himla hett menar jag...

2. jag hade ju som sagt bestämt mig för en kofta... letar runt... på damavdelningen då eftersom jag är en dam... hittade jag någon snygg? nej precis, jag fick alltså sträcka mig så långt att jag klev över till herravdelningen på mq där jag hittade en skönhet. sen var det 100 kronor rabatt om man köpte för över 500 kronor så då blev saken blligare, något i alla fall...

om jag tar på mig ett par unisex jeans, min herrskjorta, min herrkofta och ett par svarta gubbskor, då är jag en man. lite.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0