mer åt folket.

♦ Vår ambitiösa svensklärare hade redan rättat proven och man fick ju mvg. låter kanske stroppigt att säga att jag förväntat mig det men efter provet igår så kände jag ju mig inte direkt osäker, dock lika oengagerad som förut.

♦ Vi tog tag i saken idag och körde en favorit i repris så vi vandrade bort till bageriet och köpte oss en hel drös med godsaker. Jag och Amanda delade på 3 saker och tillsammans kostade kalaset 19 kronor... jag vet! Det är sjukt billigt. Det blev en stor sån här dubbelbulle, en vaniljbulle och en sockerkringla, mer "Södra hembageriet" åt folket!

♦ Nu ska jag klippa ihop musik till helgens bravader. Jag hoppas så jävla innerligt på guld för jag har vinnarskalle utöver det vanliga. Seriöst, jag är sjukt tävlingsinriktad, såklart vill jag ju fira allt med en celebrationdinner.

♦ Vi ha fått klassfotot idag, det riktigaste riktiga. Jag försökte fota det med kameran men om ni vill se det ursnygga resultatet får ni helt enkelt pallra er hem till mig där fotot kommer prydas i en ram, like it.

/ Ida [Eiiiidaa]


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ska inte klippa lite musik som vi ska ha när vi klipper då? ;> haha!

2008-10-07 @ 22:28:35
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0