mysonsdag.

När jag kom till stan igen hade mamma köpt thaimat till mig från hot basilika och den smakade som vanligt underbart. Mitt ryggskydd har kommit också och jag tror fan det blir bra. Först trodde jag inte det passade allt men efter lite trixande så förstod jag hur det skulle vara och det måste ju sitta rätt hårt för att det ska hjälpa. Jag har för big hips asså, det är problemet. Men jag kan inte ha större eftersom min mida är smal. Ack, vilka problem. När mamma kommer hem efter hennes väninnefika så ska hon och jag se på film och poppa popcorn. Vi ska ha onsdagsmys och då blir det fjärde kvällen med popcorn. Tror jag måste äta imorgon också och på fredag, och på lördag och söndag, liksom bara för att se hur mycket jag går upp. Jag kan skylla på att det är ett expriment.
Nej innan mamma kliver in genom dörren igen måste jag hinna duscha och plugga på religionen!

P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

ida.. kan du göra mig en tjänst? kan du göra ett träningsschema till mig, du vet, som du gjorde för länge sen... hade ett, men det var inge bra.. du är bättre. kan inte du göra det åt mig när du har tid, eller typ på tåget på fredag? typ några uppvärmningsövningar, några styrke-och konditionsövningar, och några stretchningsövningar? det vore asschysst i så fall..

2008-10-15 @ 20:47:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0