random lista.

En lista, lite random sådär ;) (HAHA random kommer göra mig sinnessjuk)
Höger- eller vänsterhänt: Vänster.
Humör just nu: Mysig ;)
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter inte blodpudding, blodigt kött.
Kläder just nu: Mysbyxor och grå tee
Musik just nu: Mysig musik=)
Vad sa du senast: Tack för maten
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Inte barock i allafall!
Längd och vikt: 173 cm och dryga 60 kg!
Hur många kuddar sover du med: Olika mellan inga till 3
Favoritväder: Varmt och soligt, lagom fläktande... gärna i Thailand.. x)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Jag är tråkig, helikopter, pilot och mat!
Spelar du nåt instrument: Kan spela gitarr och lite piano.
Morgon- eller nattmänniska: Dagsmänniska.
Sparare eller slösare: Det beror på vad som ska inhandlas, är det nödvändigheter... sparare^^
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner
Bästa film: Jag har sett så många bra sörrni!
Tror på liv på andra planeter: Kanske någon liten termit här och där.
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, jadå!
Har du några homosexuella vänner: Yes, my fierce friend Philip!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Varför inte?
Hur många barn har du/vill du ha: Sånt som märks ;)
Bio eller promenad: Beroende på humör men bio om det serveras popcorn :D
Snarkar du? Kan hända, men då skyller jag ofta ifrån mig=)
Rädd för insekter? Jovars.
Äckligaste insekten: Sånna som trots mina intensiva rörelser vägrar försvinna.
Bästa bok? Har läst så många braaa.
Vad vill du jobba som? Jag vill först bli frisör, sen frisörlärare:)
Pizza eller hamburgare? Beroende på vad magen kurrar efter!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stäädat!!
Gungar du på stolen? Naej tror inte det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej usch och fy.
Hur många syskon har du? Ett riktigt, 3 spöket laban-syskon.
Vad är du mest rädd för? Att dö, att bli levande begravd... ja döden.
Är du rädd för blod? Njaej, det är en rätt fin röd färg.
Saltar du på maten? Nja, men på popcornen :)
Gillar du att sjunga? Ja det kan du hoppa upp och sätta dig på!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Frisör för att det är så fieeerce!
Anser du att du är stark? HAHA nej!
Brukar du sola? Jovars, när de behövs och jag inte är snål.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer 5 gånger.
Röker du? Nej, aldrig!
Snusar du? Neheheee du.
Kaffe, te eller inget? Inte de inte, isvatten tack.

Förresten, har beställt ett ryggskydd. Hoppas att de i alla fall kan ge mig ett minimaliskt mirakel så jag kan köra så mycket som möjligt på trampett/tumblingjakten i Katrineholm den 1-2 november(?) och Rikscupen Damer i Örebro den 22-23 november. Mah! Om 2-5 dagar kommer min eventuella räddning!

Nu ska jag poppa popcorn och se en film, lite random sådär?!
P U S S '

Kommentarer
Postat av: rebecca

HAHAH du kommer säga random hela tiden ;)

men det är mysigt så det gör inget :D

2008-10-12 @ 17:35:30
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/
Postat av: Malin

en random kommentar, spöket laban, HAHAHAHA

2008-10-12 @ 18:39:11
URL: http://mpw.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0