sarkasmiskaskosm.

min pappa kommentera för första gången min blogg. duktigt pappa, det tog sin tid men nu är det avklarat, pju ;)

idag var det prov i företagsekonomi och sånt shit, jag hoppas det vankas bra betyg för det kändes ganska bra faktiskt. med tanke på hur mycket jag pluggade, usch... jag kanske borde få ett dåligt betyg för att bevisa för mig själv att jag inte kan vara lat, men tydligen kan man det.

jag bjöd in malin på en pannkaksdate så jag slapp äta ensam och snart ska vi gå till träningen faktiskt.

har ont i magen idag igen och nu tror man att det är magkatarr, och så var det snack om någon blödning i magen som dock var helt ofarlig men det låter ju lite lagom trivsamt.

P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0