sprudlande energi.

Mitt inlägg om den fulaste människan jag sett har fått både positiva och negatvia resppnser men som jag hoppas ni förstår måste ni ta allt jag säger med en nypa salt, kanske en näve.

Idag på träningen körde vi fristående hela passet och det gick så bra och nu är hela klart, med formationer och allt, och det var så roligt. Det är få gånger jag verkligen uppskattar fristående och idag var en sådan gång. Varför? Jo för att jag inte kunde det! Det låter knäppt men det är så otroligt roligt att lära sig allt, få en utmaningen. Jag har alltid annars kunnat det från början eftersom Lotta börjat lära mig så jag kan lära andra men nu hade jag glömt massor och inte varit med på det sista så varje gång var en utmaning istället för på rutin. Det var så grymt roligt och man blev anfådd, svettig och det sprudlade liksom av energi i kroppen. AAAAAH! Nu längtar jag efter mitt ryggskydd som kanske kan ge mig ett minimaliskt mirakel så jag kan ha samma sprudlande energi på trampett, och... tumbling.. kanske?

Eftersom jag var så duktig ska jag nu göra en hattrick, popcorn & film för tredje kvällen i rad. I'm like so worth it ^^ P U S S ' på det!


Kommentarer
Postat av: Philip

Du kan väl höra av dig ifall vi skulle träffas och leka flodhästar någon dag? Det vore bra för mig att veta.

2008-10-14 @ 21:06:40
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Hahah, jag pluggade kanske nån halvtimme innan jag gjorde misstaget att sätta på tv:n:D

Men näää, orka att du får dåliga kommentarer om fulaste människan-inlägget!:D alla kan ju liksom inte vara lika snygga som oss!!!! höhö:D:D:D:D

2008-10-14 @ 22:13:17
URL: http://juliss.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0