stop and stare.

Nu är jag hemma hos pappa i Stockholm. Pappa har köpt smörpopcorn till mig vilket jag såklart tackar för. Ikväll ska vi käka på en resturang här i lilla Kragstalund och så blir det lite idol och mys. Tror vi ska ha en wii-bowlingturnering sen också^^

Imorgon vet jag inte riktigt planerna men jag blev ruskigt sugen på att shoppa. Jag har inte varit det pål änge men nu slog det till som en rak höger. Får se om mina drömmar slår in, jag menar, en ny klänning är alltid ba att ha,en ny väska är underbart, ett par stövlar skulle sitta fint, en halsduk kanske?

Nej nu ska jag hitta på något vettigare, kanske gå och brottas med Niklas, han har blivit på tok för dryg på senaste tiden. Uppläxning !

P U S S '



Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0