en salig blandning.

igår drog jag, lotta, rebecca och lisa till eskilstuna för att få pli på mixfriståendet till göteborg om en månad. jag skulle ta det lugnt med tanke på att jag egentligen inte får träna. ni kan ju gissa hur det gick. jag tar det aldrig lugnt, hur tar man det lugnt i ett fristående liksom? särskilt när andra kollar på en för att försöka göra likadant. nåväl, jag satte mig ner de sista gångerna i alla fall, något positivt.  sträckte mig också i låret, eller nästan i ljumsken, eller i låret, där bak, usch. har fortfarande ont, så blir det när man inte värmer upp. ack. slut på klagandet.

dagen börjar med svenska sen drar jag, sara och philip upp till´frisör och på gesällschemat står det vågfön och permanent.  vid kvart överfyra ska jag infinna mig på kristinaskolan för kör. den slutar kvart i sex och jag kommer inte komma hem förrän vid 7. pust, men i morgon tar jag ledigt. (maha) har bara svenska och mentorsråd så det skippar jag, de är jag värd;) btw, jag ska till sjuk´gymnasten imorgon 15.30, och så börjar all gympa imorgon, ska ha barnen för första gången då. små, små små, 99-00, smått.

P U S S '
nån mer än jag som inte gillar brolle? alla i denna vida värld verkar tycka han är snygg och helt underbar, usch.

Kommentarer
Postat av: Lotta

nått fel att gilla brolle elr haha

2008-09-09 @ 18:06:18
Postat av: Lotta

nått fel att gilla brolle elr haha

2008-09-09 @ 18:06:39

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0