en vanlig uppdatering.

igår var det kundpass på frisör och jag klippte och slingade en dam vid namn siv. sivan va trevlig. det första hon sa var att hon ville ha de som hon hade de nu, stylingen alltså. ja ni skulle sett... typ ingen bena, lite bak, lite fram, lite kors och lite tvärst. jaha tänkte jag men jag körde igång och se på fan hon blev så nöjd så nu har jag fått mig en stamkund, som hon uttryckte sig. men tro inte att jag stylade till den där vindruffsen, oh nej! ;)

igår kväll va jag, mamma och stefan på lager 157, jag handlade för 405 pengar ;D för det fick jag 2 sjalar, en kjol, ett baslinne, en baströja och ett par thigths, bra va? vi stannade i flen (haha) och käkade på kungsvägskiosken och jag tog en hamburgare, den va god.

nu är jag trött, väldigt trött. turen är att det är torsdag vilket betyder att det snart är fredag vilket betyder att det snart är helg. hoppas det blir mycket att stå i på praktiken också, annars går det så långsamt. måste dock sluta vid 16.30 eftersom tåget till pappelipappsen går 16.48. på lördag ska jag och niklas övningsköra och sen fira pappa. någongång däremellan ska jag och niklas gå på arn 2, det ska bli roligt för den första var ju bra. jag ser fram emot smöriga popcorn, yum!

nej nu har vi religion och det är ju bara så roligt klockan 8 på morgonen...
P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag vill också umgås med pappa och niklas =( jag vill också fira pappis! du måste hälsa massor från mig! =( sakna

2008-09-04 @ 08:23:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Amanda

Där var jag idag! :D och så stannade jag också i Flen, haha! xD och köpte godis på coop! Flen är ju bara för coolt alltså? Ö_ö x)

2008-09-04 @ 22:53:45
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0