i'm hurt, i'm down, i'm dead.

philips tackpresent för att han får spendera helgen här var snällt... han kastade min mobil på min tutte. verkligen rakt på tutten. gjorde mycket ondare än turbotutte ni vet, då kan ni tänka er. tror jag snart måste plåstra om den, den blöder och det är hål i bh:n, så hårt kastade han. förstår ni smärtan, pain!

hemkomna slängde vi oss i sängen och bläddrade igenom ett par hårtidningar och såklart körde vi leken "välj en på varje sida". då ska man välja en kille på varje sida som man skulle vilja "ha". det blir trist när vi har samma och då hoppas jag bara för guds skull att killen är straight eftersom mina chanser då ökar kraftigt. denna helg ska annars bestå av massa moff, mys och samtal. vi behöver verkligen det kan man säga. våra stressade själar ska få koppla av i kohagen.. nej jag menar kholm. my mistake. kvällen erbjuder middag på coffee house och dip och grönsaker framför en film.

l8ter, P U S S '

this makes me happy:)

Kommentarer
Postat av: Philip

Hej! Fin blogg. Jag gillar den. Vill du vinna massa tuffa prylar? Gå in på min blogg.



Ha en bra onsdag!

2008-09-20 @ 15:39:10
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Josefin

hur faaaan kastade han om det började BLÖDA på tutten?:P HAHAHAHAHAHAHAHAA ASG dagens skratt..

2008-09-20 @ 18:06:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0