jag talar ut.

denna helg är en riktigt skön helg.
lördagen ska spenderas genom att träffa lite släkt och äta lunch med dessa och sedan bara ha en skön lördagskväll framför mig, har inget planerat så kan göra precis vad jag vill, och om mamma håller vad hon lovar vankas det thaimat. på söndagen har jag bokat in de klippningar folk efterlyser så klockan 14 vill christian bli klippt, 15 ska hanna få sig en omgång och 16 ska jessica bli ompysslad, nån mer som känner för en makeover kan ju höra av sig, jag har ju tider kvar^^ höhö!


nej nu ska jag kanske gå och se klart "shakespeare in love" eller så ser jag klart den i morgon. måste se den i svenskan för jag kommer missa första filmtillfället för jag ska till farbror doktorn så han kan skriva en remiss till en naprapat så man får ut pengar från försäkringen, det är mycket nu.


... jag har låsningar i ryggen, naprapaten kanske har nyckeln...
P U S S '

Kommentarer
Postat av: Philip

Vadå skolfoto tisdag? Va? Va? Vad fan pratar du om? Va!? Inte plojfotot eller?

2008-09-13 @ 12:56:05
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0