lite svinarg.

jag är rätt svinarg. jag cyklade ner i kylan till tåget och min hjärna frös nog fast på vägen så kallt ven vinden. väl framme får jag från amanda reda på att viv visst ändrat schemat lite och börjar med mentorsråd, sen lunch och sen svenska istället för svenska, mentorsråd och sen lunch. detta betyder att jag bara hinner ha mentorsråd innan jag måste ta tåget hem igen för att hinna ha körlektion. jag hade räknat med att vara med på svenskan men nehe. lack blev jag och tog min frusna hjärna och cyklade hem igen.

dagen får då helt enkelt spenderas genom att plugga lite trafikteori, plugga företagsekonomi och svenska. de två sistnämnda har jag dock inte kommit på hur jag ska plugga till. har företagsekonomiprov på torsdag men vet egentligen inte hur jag ska plugga.

nåväl... är fortfarande lite tjurig eftersom jag inte varit i skolan på en vecka.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0