on and on.

idag är jag alltså hemma för att jag bara har svenska och mentorsrådoch jag vet vad vi ska göra i svenskan och jag gör det hemma. klappat och klart, tack. jag har nu skrivit rent lite av svenskan för jag skriver så illa så man ser inte vad det står, så ska sara få en också eftersom vi gjorde tillsammans.

har också skrivit ut bilderna till loggboken i projektet och ska snart klistra in och skriva logg till. sen ska jag plocka undan i mitt rum innan jag hoppar in i duschen.

15.30 är det sjukgymnasten.
17.00 är det barnens träning


P U S S '


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tycker du? ush,jag hatar mina prickar... men men.. jag var tvungen för luggen stod rakt ut i morse och jag vet inte vad, usch!

2008-09-09 @ 13:21:45
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0