skrämmande alltihop.

kvällen har spenderats genom att jag har låtit min 3-åriga kusin sitta vit datorn och och spela spel. det är skrämmande, 3 år. hon förstod dock inte innebörden i tetris och på något sätt lugnade det mig.

jag ska nu hoppa in i duschen och ska tvätta håret och prova sån där't hårborttagningsmedel och jag undrar fortfarande hur det blir om man råkar klia sig i huvudet med sånt på fingrarna... hoppas dock inte att jag råkar ut för detta under min tid i duschen, men man ska aldrig säga aldrig.

efter det ska jag ta och poppa popcorn och se klart på shakespeare in love eller om tv:n bjuder på något mer intressant än en överdriven kärlekshistoria, man vet aldrig. popcorn är i alla fall ett måste och isvatten likaså. måste sätta klockan så jag inte sover bort mig eftersom min första kund kommer klockan 12 och innan dess måste jag vara färdigpackad till träningen eftersom hela min dag är uppbokad. tar igen lite från fredagen kan man säga.

btw, nu är det inte långt kvar till shopping i baaarceeelooonaaa [bartzzzeeelåånaa] och det ska bli så otroligt roligt. min snälla mormor har bidragit till min shoppingkassa så tänkte bara skriva det för hon blir stolt då, min mormor är snäll. vem sa att man inte kan köpa kärlek? skäämtosido. nej, nu va de dushen för här luktar det inte hallontårta.

... jag kände en viss fjårtiz-varning på det här inlägget, aj aj.

- söt bild! ^^


Kommentarer
Postat av: Josefin

älska den där bilden.!

2008-09-13 @ 20:49:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha nej man ska aldrig säga aldrig, du tryckte ju trots allt på fel knapp på godisautomaten ;)haha

2008-09-13 @ 22:18:49
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: andrine

söt du är!

2008-09-14 @ 09:25:12
URL: http://aaas.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0