ingenting med saken att göra.

jag har typ packat klart nu. behöver inte ha med mig så mycket egentligen. måste lämna plats i väskan för de jag hoppas kunna finna. shoppa shoppa shoppa. nu hoppas jag bara på att mitt shoppinghumör är med mig under helgen, annars är det ju lite trist. men om man nu inte skulle hitta något kan man alltid glädjas av att man har det fett i plånboken, det blir många chicken kebab. bilden... har ingenting med saken att göra men en mjuk pepparkaksbit och ett glas vatten skulle inte skada min lilla mage...

efter att jag packat tänkte jag plocka undan i mitt rum eftersom det är mycket skönare att komma hem till ett fint rum, än ett bombnedslag, men jag vet inte riktigt om min kropp lyder mig. kroppen ligger på något konstigt sätt kvar i sängen och tittar på diverse top model-program och okänd diagnos-dokumentärer. men nu ska jag snart gå och ta tag i röran för jag tror faktiskt att det inte är så mycket... slänger jag bara ner alla kläder i en korg, bäddar sängen, organiserar lite på bordet så ser det nog galant ut... det är vad jag hoppas på i alla fall. bilden visar hur mitt bord såg ut i januari någon gång.. har egentligen ingenting med saken att göra förutom att det är samma bord, alla grejer är utbytta...

ikväll blir det familjepirre och det ska smaka gott må jag säga. det blir också top model 10 som jag redan sett min såklart inte kan få nog av. kanske slår över lite till idol då och då för att kika på yazmina, jag är ju dock 99% säker på hur det går, grattis till henne, hon är döbra. nåväl, kvällen ska jag i alla fall spendera med min kära malin pw som ni säkerligen förstår och hon är snäll hon. hon sa att hon inte tänkte åka till barcelona om inte jag kunde följa med, det var snällt sagt. vi kan ha samma kläder faktiskt, på tol om popcorn. hon ska delbetala mina bikbok jeans, 150 kronor ska ohn ge för dem då vi ska ha de varannan vecka, klyftigt va? för jag menar, jag använder de ju kanske en dag i veckan om ens de, och då tjänar jag 150 kronor på det. det är typ 3 chicken kebab-3:or med pomme, vit och röd sås, mycket, allting på och extra stor läsk...  bilden har såklart ingenting med saken att göra... är bara väldigt sugen på att åka tillbaka till thailand för det var totalt underbart...



Kommentarer
Postat av: Josefin

hahahahahah om man skulle zooma in thailandbilden på mitt ansikte... FYFAN:P

2008-09-25 @ 18:56:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Elin

I'm going back <3

2008-09-25 @ 21:05:30
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: Philip

Jag kommer i alla fall sakna dig mer än alla andra fittor i hela världen!

2008-09-25 @ 21:10:44
URL: http://philipfohlin.blogg.se/
Postat av: Märta

haha ja den var superrolig, men jobbig med, håret är ju svårare att jobba med än ett vanligt hår så att säga

2008-09-27 @ 13:44:52
URL: http://stiiletto.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0