balfrisör säljes.

Jaha, då har jag sålt min kropp till doktor Berglund. Nej riktigt så farligt är det inte, jag har bara ställt mina kunskaper inför förfogande till Katrineholms bal. Jag kommer alltså att göra baluppsättningar den 16 maj för er som känner er manade. Jag har redan bokat in Jonna och eventuellet några fler, och såklart Elin:)

Kommer också göra en testuppsättning några dagar innan så man kan bolla ideér och vet hur man ska göra, både för att spara tid och för att man inte ska gå till balen missnöjd:)

Alltså, uppsättning till balen den 16 maj+provuppsättning några dagar innan.
Intresserad, hör av dig: [email protected] - pris diskuteras där!

Ida Plantin





Kommentarer
Postat av: josefin

HAHAHAHAHA SÅLT MIN KROPP TILL DOKTOR BERGLUND, HAHAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖR, HAHAHHAHAHAHAAHAH SÅ JÄVLA ROLIGT!!

2009-04-01 @ 20:13:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Linnea

är inte den där röda philips långhårsuppsättning?

2009-04-02 @ 22:39:53
Postat av: ida "IQ 2,3" plantin

nepp, den röda är moiiii, min gesällfrisyr.. förmodligen, om jag inte får ett infall att ändra, men nej det är min på min modell hannah :)

2009-04-03 @ 16:07:41
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0