en pluggtanke.

Jag har hela veckan suttit och läst i kompisars bloggar hur de pluggar inför det teoretiska gesällprovet på onsdag... Men själv verkar jag inte ens bry mig, men jo det gör jag faktiskt. Det känns bara som att jag liksom kan allt, MEN det kan jag ju inte sitta och säga om jag nu kuggar på onsdag liksom. Det är bara det att jag hatar att läsa saker eller plugga på saker, eller ha genomgång på saker som jag hört förut och redan kan, det känns så lönlöst.. Ändå grips jag lite av småpanik när jag ser hur alla andra verkar plugga skiten ur sig. Malin förhörde mig på några prov vi haft, och jag svarar ju rätt på frågorna? Så vafan, jag blir arg! Jag kommer skjuta mig själv om jag kuggar på de teoretiska provet som typ bara idioter kuggar på (kul om jag nu kuggar, hej idiot). Jag vet inte, det känns som att jag kan det mesta efter som jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att lyssna på typ genomgångar vi har, och läsa i boken, eftersom jag känner att jag redan vet... MEN, nu ska vi ju inte ropa hej ännu, jag kanske inte alls förstår nåt på det där jävla provet på onsdag, men då vet jag ju att jag var helt fel ute i alla fall:)

Får väl försöka läsa lite imorgonkväll, efter träningen, och i bilen till skolan!

/ hatar att plugga

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja eller hur! ;) Men bara så du och malin vet så är det inte jag :P det ser du ju på ip-nummret om inte annat hoppas jag. Men men, folk är så irriterandeeeeee !!!

2009-04-13 @ 21:10:31
Postat av: emma

skicka förra :P

2009-04-13 @ 21:11:21
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0