fierce ambitious trio.

En bilfärd mot Linköping med Monkan "y-ringen" Käll blev intressant. En bröllopsuppsättningskus/visning i Slaka kyrka (slaka är där slaka står^^) var too much for us to handle men diverse kvävda skrattattacker senare satt jag, Philip och Sara återigen i bilen med Monkan. Monkan förtäljde ett och annat, vissa saker som man kanske helst inte vill höra när man irrar runt i Linköping... "Jag har krockat en gång"... Okej.. då vet vi det Monika. Kursen var i alla fall väldigt inspirerande och förmodligen har jag lite nya ideér både till gesäll, baluppsättningarna och min egna balfrisyr. Det blev kvällskäk på Max när vi återigen var på säker mark i Norrköping, det behövdes!

I morgon åker jag och my fierce friend Philip till skolan istället för att gå på svenskan, då ska jag ta och färga mitt löshår och förmodligen få till samma färg som jag gjorde på provslingan idag. Det återstår att se^^


Nattihej!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0