from this afterlife.

Imorgon är det årlig uppvisning i Duveholmshallen klockan 16. Jag ska köra 1½-skruv på trampett och har inte kört de på jag vet inte hur länge, minst en månad. Tänkte att jag har ju ändå förträningen att köra på, och det gör ju inte så mycket om man ramlar, bara man inte skadar sig. Dock vore det ju ingen nyhet, tror jag till och med ska springa in på plan med en skylt där det står klantarsel... Nej, jag har en annan plan faktiskt, plan C kan vi kalla'n.

Friståendelåten till 97/98-laget är klar, och den ska jag lyssna sönder hela kvällen och dansa och komponera ihop så mycket jag bara kan, riktigt roligt. Naglarna skulle också behöva sig lite glans. Adios!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0