kompis det går bra nu.

Ber om ursäkt för att jag slängde ur mig att gymnastik SM i Uppsala var 25 maj där, men nej! Det är den 30-31 maj och det är alltså den helgen som mamma och jag ska dit och titta! Det ska hur som helst bli riktigt roligt!

Var hos sömmerskan och balklänningen blev faktiskt väldigt fin tror jag, men jag har nog bestämt mig för att korta av den och ha den kort istället för långklänning. Jag trivs bara inte så, plus att den va helt skev, thailändare menar ja?! ^^

Studentklänningen kommer bli hur fin som helst, åh förmodligen precis som jag ville ha den, annorlunda och lite mer "ekologiskt bohemiskt" som jag försöker förklara den med. Inte de gamla vanliga kritvita sidenklänningar i olika former. Ska köpa tyg på fredag. Förmodligen blir det någon form av linnetyg med någon spets eller mönster där nere, och antingen ljusrosa eller beige, typ typsik linnefärg^^ Åh, längtar!

Har nu anmält mig och Linus till Norrköpings bal som är den 5 juni. Det kommer nog bli riktigt roligt, får man hoppas i alla fall. Man får ju i alla fall äta lite, dricka lite och dansa lite. Jag menar, ett vinnande koncept? Plus att man får göra sig snyggish! Håller på och kollar runt på löshår också... mest för studenten men kan ju lika gärna ha till balen då med. Det är inte så lätt att hitta vitt löshår med keratinvax tekniken:)

BRA DAG!
/ ida

Kommentarer
Postat av: Malin

Du snuttan, får jag göra din balfrisyr? :D Vad roligt att du o linus ska gå, då behöver du inte vara 711 hjulet ;) Puss på dig!

2009-04-15 @ 21:59:49
URL: http://mpw.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0