love the life you're living or live the life you like.

Satt med blekningen en aning för länge för att jag var för lat för att flytta på fläsket. Det blev dock väldigt bra, men min hårbotten skulle nog gärna mörda mig om den bara fick. Så mycket har det aldrig svidit någonsin, inte ens med 9%. Ajajaj, det liksom brände och jag trodde hela jag stog i lågor. Jag tog också tjuren vid hornen och bad Malin klippa topparna också. Jag kände att det är bättre att de är fräscha än att de går av och det aldrig blir längre. Så nu är jag som ny igen!

En rolig sak är också att Malin följer med till Stockholm på lördag. Jag ska ju åka till pappa och det ska bli döroligt att Mallaballa joinar. Hon har faktiskt aldrig varit däruppe, alltså... nu menar jag i Vallentuna.. Så där ska vi fira lite påsk och så åker vi hem på måndag:) Funny!

Imorgon kommer Jessica hit vid 12 och då ska jag träna kort-fest och sen ska vi åka och köpa thaimat=) Får se om det också hinns med att träffa Linus en stund, det är sånt som märks! I alla fall är det torsdagens planer.

PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0