round and round.

Denna fredagskväll blev lyckad. Fest hos Lisa där jag träffade några gamla bekanta och även ny människor. Det blev väldigt trevligt och tillslut begav sig jag och två gossar och käkade kebaktallrik. Den ene gossens pappa äger nämligen fredsgrilllen bredvid starlight ("port 26, vart fan är port 26"). Jag blev bjuden, och jag blev mätt. Tack! Vill också meddela att detta är som en slags terapi för mig, ironiskt kan jag tycka ändå, men det var väldigt trevligt. Jag kom dit helt själv, körde så var nykter, och åkte hem med nyfunna trevliga vänner, kan ni tänka er det om mig? Kors i taket!

Imorgon åker jag till Linköping vid 10-snåret. Då blir det till att träffa kära syster och gå en sväng på stan samt ikea. Ska bli en trevlig lördag måste jag säga. Och på kvällskvisten drar jag på filmkväll!

PUSS!
"men philip vi tar det här i morgon, när vi är nyktra"


Kommentarer
Postat av: saom

Vilka fina bilder du har på bloggen.

2009-04-05 @ 14:55:24
URL: http://saom.blogspot.com

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0