take me away.

Jag är väldigt trött ska jag be att få tala om.
Imorgon är det sista dagen på salongen.
Jag vet än så länge att jag har tre klippningar.
På kvällen ska Malin färga min utväxt.
Det är mina planer det, då vet ni.

Nu ska jag ta en dusch men om jag inte skriver på ett tag så kan ni väl ringa en ambulans utifall jag somnat i duschen och drunknat eller så, vore ju lite onödigt såhär på ett påsklov.. i och för sig skulle det vara värre om det var sommarlov, men.. ring.. snälla...

Om cirkus 45 minuter ska jag hämta Malin och Adam vid resecentrum. De va och kollade på volleybollen i Örebro, som KVK by the way vann, yeey, dom är i final! Redigt kul, även fast Ängelholm kan bli svårslaget=)

... kollade mig själv i spegeln precis, kunde inte rå för att börja garva.. jag ser så lustig ut för tillfället... ser ut som en blandning mellan "hej jag ska slå ner dig" och "snälla ta mig härifrån"... plus att mitt hår står åt alla håll... gäsp!

PUSSS!


Kommentarer
Postat av: emma s

är malin & adam tillsammans nu? :P

2009-04-09 @ 18:46:45
Postat av: emma skagerdal

haha oh my god jag trodde det var jag som hade klickat iväg den där kommentaren över först, men det är inte jag.

2009-04-13 @ 00:29:17
URL: http://skagerdalemma.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0