whatever you like.

Jag uträttade lite ärenden på stan som till exempel att köpa leggings till tävlingen, ny foundation och sånt. Hämtade också ut mitt löshår och det ser ljust ut. Ja alltså jag kommer nog behöva lägga i en toning av nåt slag, eller en sunlight eller whatever, för det är för gult för i jämförelse med mig, men det är i alla fall inte mörkgult, nåt positivt i alla fall. Jag ska dock inte sätta in det än, utan efter gesällen som är den 13 maj. Det är nailhair med keratinvax och i startpaketet fick man med en gullig liten cd där man får se exakt hur man sätter i och tar bort, plus att man får med allt man behöver, värmetång, tång, kam, clips, skyddsplattor och så vidare!

Jag insåg precis att "fan vad ont i magen jag har"... ja just ja, lunch!
puss.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0