all the fame.

imorgon börjar jag. imorgon blir jag officiellt chef. imorgon blir jag officiellt egen företagare. imorgon blir jag officiellt salongsägare. imorgon blir jag officiellt vuxen.

Var nere på salongen och lärde mig nya kassan idag.
Ikväll när jag kommer hem från Eskilstuna ska jag till salongen igen.
Skylta lite i fönstret, plocka i ordning lite grejer som behövs.
Lite tillfälligt sådär, eftersom de lägger om golvet på fredag.
I helgen ska jag bo i salongen, nej inte riktigt.
Men vi ska göra klart allt då, inreda och så.
Det ska bli väldigt roligt!

Nu ska jag duscha, och vid kvart i 5 åker jag till Eskilstuna.
Jag ska nämligen träna ett Eskilstunalag.
Jag ska lära ut Utstrålning & uttryck i fristående.


PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0