brave new girl.

När jag väl hittade till Rekarneskolan i Eskilstuna (hade 3 vägbeskrivningar och jag ska meddela att det inte är något vidare klyftigt att blanda lite hej vilt, plus att Eskilstuna innehar ungefär 124 OKQ8-mackar..!!) så gick träningen i alla fall bra. Fick choklad & applåder, ack jag är så bra^^ På vägen hem (som förövrigt måste vara Svearikes tråkigaste väg) lyssnade jag på K'naan och käkade Noblesse, det gjorde det hela lite lättare!

Väl hemma slängde jag i mig lite käk och sen drog jag och mamma till salongen. Där var vi från ca 21 till 23.30. Kul liv. Och ändå så är inte ens hälften klart? Ställde bara fram alla produkter och allt, men har inga hyllor uppsatta så det är inte klart än.. i princip ingenting är klart. Golv ska bytas, speglar ska bytas, tavlor ska upp, hyllor ska upp, andra stolar, andra stående hyllor och hej kom och hjälp mig. Nu ser det i alla fall lite mer ut som mitt eget, och i fönstret ser det skapligt ut nu. Jag vet att jag har 5 förbokade kunder imorgon, så får se om det kommer in någon drop in. Annars är det 5 klippningar jag kommer pyssla med imorgon, you know were to find me!

Nåväl, imorgon ska jag upp 7, så det är dags att sova nu.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Amanda

spännande, lycka till! jag kommer förbi när jag är i krokarna ;)

2009-09-01 @ 07:19:53
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0