dessa mörka blåa klackar.

Eftersom jag inte shoppat tillräcklig i England köpte jag ett par pumps idag. Ack! Det är så snygga, och de var så billiga. Jag letade i hela England efter ett par men insåg att de inte skulle få plats i väskan, och när de stod där idag, där på hyllan, sista paret, i min storlek... då kände i alla fall jag att det var ödet. Att de kostade 100 pengar gjorde inte saken mer oklar, de blev mina! De är mörkblå i typ plysch/sammet med öppen tå och en klatchig blomma på. Ack, vackert. Dock är de sjukligt höga så jag blir ungefär flaggstångslång vilket innebär att mina redan innan korta vänner kan prata med min midja...  dock måste jag hitta ett tillfälle att använda klackarna... för jag måste antingen stå stilla, eller sitta konstant, gå finns liksom inte med i beräkningen!?

de är i alla fall fina att titta på, och stå coh posa snyggt i spegeln och se hur snygga ben man får om man står preciiis sådär, med foten där och benet lite böjt och tyngden på den foten... då.. då.. DÅ har jag såå snygga ben! ..


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0