hårmodeller sökes kan man säga.

Sitter och pillar med lite bilder och sånt som kommer att finnas på salongen. Har ju bestämt mig för att undvika affisher från företag och så, så mycket det bara kan tänkas gå. Jag kommer istället att ha så kallade "inspirationsbilder" på folk som bor i Katrineholm. Dessa bilder ska istället få kunderna att få inspiration. De ser bilden på salongen, de ser personen på gatan och får inspiration på så sätt. Bara att på något sätt känna mer kontakt än bara en bild på en snygg modell som fått håret fixat av 17 frisörer. 

På många av dessa bilder som kommer sitta uppe har alltså inte jag varit med och lekt med frisyrerna, utan de är ofta personerna själva som lyckats, vilket visar att det faktiskt går att fixa sitt eget hår. På många av bilderna har ju såklart jag också lekt med frisyrerna, för att visa att jag också kan^^ Sen kommer det finnas en inspirationspärm där de finns fler bilder och texter till där det står inspiration, tips och beskrivningar av frisyrerna. Kul vaaa?



Är det någon som känner att de vill sitta uppe i en ram eller i en pärm på min salong?
Hör av er sörrni, jag är inte omöjlig! Folk i alla åldrar, spelar ingen roll!
Jag vill ha lite verklighet här!

Maila --> [email protected]

Kommentarer
Postat av: Börjesson

Jag vill sitta uppe på en ram o visa min avancerade frisyr :P

2009-08-16 @ 12:52:29
Postat av: ida plantin

börje! du är sååå välkommen!^^

2009-08-16 @ 13:25:52
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: madde

ida, jag väntar bara på min nya locktång som jag beställt! min gamla dog. sen ska jag väl försöka få till en okej bild ;)

2009-08-16 @ 14:28:38
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad mysigt, det var en bra idé. kommer bli skit snyggt! :)

2009-08-16 @ 20:34:09

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0