hometown glory.

Dagens lärdom:
Stoppa aldrig ner fingrarna i sånt ni inte vet vad det är. Jag lovar, det är inte värt det. Hur mycket du än vill veta ska du undvika det. Av egen erfarenhet vet jag. Aj fan! Min fingertopp är bränd och alldeles hård. Aj igen.

Annars har jag haft 3 klippningar idag.
På tal om annat än brända fingertoppar.

Nu ska jag platta mitt hår och vänta på att min fräcka flicka Elin ska ringa mig.
Senare blir det till att kolla in idioterna som springer kk-joggen!

PUSSEL & KNÅP!

Kommentarer
Postat av: zabina

hahha, EN PARANTES: håret är ett oklart snart färdigt expriment som kommer övergå i ett nytt expriment, and so on, you know it. Men huh, vilken blogg? :O Trodde jag var osedd, unknown, stranger, borta? no? Nåja, några snygga idioter?

2009-08-04 @ 23:12:30
URL: http://zabinaa.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0