in this world.

Hittade ett par svarta jeans på jc. När var det man handlade där senast liksom? För typ 4 år sen, minst! Nåväl, letade efter ett par nya svarta som jag kan ha i vanliga fall, eftersom jag kommer ha mina andra på jobbet, och de kommer va fulla med småhår och färgfläckar, tjusigt? Not. Så jag hittade ett par som satt snyggt och inte va för korta. Jag klarar nämligen inte av jeans som är sådär preciiiis i längd, så det fick bli ett par 28/36. Birgitta uppskattade mig som en 30, då satte jag henne på plats och klev i en 28... okej det gick väl inte riktigt till så, men... undra om jag ser större ut än vad jag är, jag som alltid tänker tvärtom... det bör tänkas över innan jag återkommer med slutsatser!^^

Fler galgar har vi köpt också, så jag ska väl gå och fortsätta hänga in kläder, det verkar ju aldrig ta slut!?

PUSSAH!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0