i've got a feeling.

Det blev till att luncha med Elin på Hot Basilika och det var trevligt som vanligt. Känns en aning sentimentalt att inte ha henne i närheten om en vecka sisodär. Men nej, vi skjuter fram dessa sentimentala tankar lite till!

Vid halvfem drog jag, Anna, Hanna & Miche till Smultronstället där vi åt gigantiska glassar. Jag åt knappt hälften och min plan om att gå plus kmed hjälp av min "chansen"-glass gick åt helvete! Ett stopp för klädletande i Ingelsta innan det bara av i full fart (jag skojar inte) hemåt. Fick agera smidig gymnast och byta om till träningskläder i bilen. Dagens lärdom: 70 + 70 = 140, och Anna ligger ju bara i 138!)

På träningen tränade vi på att skämma ut oss vilket vi kommer göra på söndag 16.10 på Backavallen. Vi kan dra lärdomen om att gymnaster har 0 bollkänsla och jag skulle vilja önska en ambulans nära till hans under söndagen. Med risk för endel vurpor då jag inte gjort 1½ skruv sen i maj! Men... hur svårt kan det va?

PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0