let go of control let go of your mind.

Sitter och käkar frukost och kollar på friidrott. Sen ska jag skjutsa mormor & morfar till bussen, och sen ska jag förbi Lundbergs och välja golv till salongen, och sen åka och köpa ramar och lite sånt:) Så ser min dag ut än så länge.

Anna blev skitbra igår, och jag blir så sugen på att klippa mig som jag klippte henne. Jag vet inte riktigt hur jag ska klarar av att jobba och klippa snygga frisyrer när jag själv kommer vilja ha allihopa. Det återstår att se^^ Såhär ser Anna ut i håret, och sådär kommer det se ut ungefär i inspirationspärmen, plus fler bilder på damen=)

Här är lite fler bilder på snyggingen!


Kommentarer
Postat av: josefin

riktigt fint!!!

2009-08-18 @ 11:25:37
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: elin

snyggt!

2009-08-18 @ 17:15:52
Postat av: elin

snyggt!

2009-08-18 @ 17:16:03
Postat av: Jonna

den där frisyen gillar jag.. funderar på en förändring nämligen! :)

2009-09-06 @ 23:07:49
Postat av: ida

ooo jonna ;) aa fan du skulle nog passa i den frillan :D fiiierce! ååååh de skulle va så snyggt!

2009-09-08 @ 12:37:40
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0