make it up.

Uppsättningen på Lottie blev jättebra. Sen fick Hanna sig en tvättning & fix, och Anna fick sig en lättlätt uppsättning. Nu är de snygga inför kvällen. Själv ska jag inte vara snygg ikväll, det räknar jag i alla fall inte med. Är trött och seg som in i helvete. Ska käka pizza och sen kolla på "Män som hatar kvinnor" med chips & isvatten. I en säng. I myskläder. Bara va.

Jag och Malin är verkligen trötta själar idag. Själv sitter jag här, knappt kontaktbar, halvt blundar. Malin ligger i min säng, som på sjukhus. Händerna på magen, raklång, och huvudet på sne. Trött_tjej91 & Segflikka_90. Värsta teamet. Nu har jag hicka också. Kul.


Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Nu ska jag gå och tjata på mat.
Min mage kurrar och behöver en pizza.
Tack & Adjö.

Kommentarer
Postat av: Robert

Snygg blogg! Intressanta inlägg och fina bilder också!

Jag prenumererar gärna via bloglovin :)



Kika gärna in på min blogg också - blogg.modestil.se

(Prenumerera du med! :D )

2009-08-29 @ 20:47:35
URL: http://www.modestil.se/blogg

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0