överallt och ingenstans.

Jag har köpt nagellack idag. Egentligen skulle jag vilja köpa hundraelva stycken för alla färger är så fina. Jag fick nöja mig med ett ljusrosa. Ser riktigt fint ut ser jag när jag blickar ner på fingrarna som smattrar mot tangentbordet. Här sitter jag med färg i håret, ja bara utväxten. Det ser lite oroväckande ut, ljuslila. Försöker ju oss på ljusarefärgning nu, dels för att mitt hår runt hårfästet tar så mycket stryk av blonderingen och går av, och dels om jag måste vara färgmodell till Malins gesäll. Får se hur det blir när vi sköljer, har ju en till färg som man kan lägga på hela för att få jämt resultat, men vi får se.

ADJÖ så länge!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0